Monday, May 14, 2007

It must be bunnies

En viss person i min kurs blev oerhört förvånad när ha/on fick reda på att jag gått i samma lågstadieklass som en annan i vår klass. Inte för att det är osannolikt, utan för att ha/on inte trodde att vi var lika gamla. Jaha, vem trodde du var äldst då, frågade jag. Eäh, svarde personen. Inte du i alla fall. Meh! Varför då? undrade indignerat jag, och cementerade antagligen med det utropet precis varför ha/on trodde att jag var så mycket yngre.

Och här kommer beviset. Men i själva verket är jag mycket djup. Knyckt från Camilla.



You're Watership Down!

by Richard Adams

Though many think of you as a bit young, even childish, you're
actually incredibly deep and complex. You show people the need to rethink their
assumptions, and confront them on everything from how they think to where they
build their houses. You might be one of the greatest people of all time. You'd
be recognized as such if you weren't always talking about talking rabbits.



Take the Book Quiz
at the Blue Pyramid.

4 comments:

Aron said...

Vilka är alla de här klasskamraterna du pratar om? VA?

Fröken J said...

Vad nyfiken jag blir! DO TELL! Och jag kontrar med att avslöja att jag har gått i samma mellanstadium som en i klassen. Jag i A-klassen, han i B-klassen... Hähä.

Terry said...

aron/
jag kan ge en ledtråd. det är inte brudar.

frkn j/
är det sant? haha, vad roligt. det blir så himla surrealistiskt, det är ju ändå rätt stor skillnad på en nu och då. får man hoppas.

personen jag gick i samma lågstadie som är jörgen, men det andra är en hemlis. ett tag till iallafall.

Fröken J said...

aha okej! då måste jag ju vara lika bra och säga att min gamla parallellklasskamrat är micke kulle! som numera jobbar på nvp (där jag hade kortpraktik) och som jag kommer praktisera med i höst. haha, slumpen är rolig!