Wednesday, January 13, 2010

Uppdrag hypea, del 2

Som ni längtat. Här kommer den utlovade fortsättningen på vad-länkar-jag-egentligen-till-följetången. (tongen? hur stavas det egentligen? jag är en skam för mitt skrå. Mer om det en annan gång, tror jag bestämt).

Here goes.
I just can't hate enough (för övrigt ännu en exemplarisk och mycket korrekt bloggtitel) är Chrissies blogg. Chrissie kallas också obegripligen för 138, och vi jobbade ihop i våras. Så jävla nöjd med att det hände, I just can't hate är nämligen förmodligen inte en blogg jag hittat till annars. Chrissie är småbarnsfarsa och spelar bas i något slags band som tydligen är jättebra, om man gillar metal. Hans blogg är full av obskyr metal, märkliga baby-andekdoter, hat mot idioter, hat mot borgare, hat mot kristdemokrater, hat mot köttätare och the occasional recept. Den är dessutom sjukt rolig, då och då djupt cynisk, och uppdateras tillfredsställande ofta.

ETA:
Gud så pinsamt. Jag råkade länka till en jätteful svart blogg med ett enda inlägg, som handlar om Ingl. Basterds. Fan. Nu är det korrigerat. Gå till rätt blogg och hamna här.

3 comments:

Herral de Santina said...

ha ha ha – kudos. Jag hade ju aldrig hittat din blogg utan vårt jobbhäng. Din blogg är så… Litterär. Och fartygig. Med all respekt – vad vet jag om böcker å båtar?

Terry said...

Fartygig? Jag skriver väl om båtar tp två gånger om året? Bah.

Herral de Santina said...

Jag slutar om du slutar!
M.A.D. (förkortning man lär sig om man läser Biggles)

PS: mitt var också skrivet med kärlek. Nu gör vi upp och smågnabbas och gillar varandra så att alla kan se. That’s what blogs are for!