Sunday, November 20, 2011

En dag, efter.

Söndagar som den här saknar helt existensberättigande.

Enligt lagen om osmos och naturens strävan efter jämnvikt har jag varit proportioneligt ful, gnällig, tråkig och oinspirerad exakt hela dagen för att kompsensera för gårdagen då jag lyckades uppnå den optimala kombinationen av pepp- och sentiementalfylla* med hjälp av äppeldrinkar och bubbel, och odies födelsedagskalas. Det var spekakulärt. Ergo, i dag har varit djupt ospektakulärt.
Bildbevis saknas tyvärr för detta, men by compare and contrast kan ni ändå få en ganska tydlig bild med hjälp av den här bilden på dagsläget:






Så ni förstår ju själva hur snygg och rolig och smart jag var igår.


*har minnesbilder av att jag liksom går runt och klappar på mina vänner, som att de är hundar eller katter eller något, för att jag är så uppfylld av hur himla great de är och inte riktigt kan kommunicera det på ett bättre sätt. Helt normalt.

No comments: