Friday, February 11, 2011

din-oh

En helt annan grej:
Jag åker till New York i slutet av april.
SATC, Paul Auster, Gossip Girl, Jay Z, alla gör de sitt för att bidra till den nu förmodligen helt orealistiska bild jag har av hur awesome det kommer att vara i det stora äpplet.
Men egentlige när jag nog mest peppad på att gå till Museum of Natural History.
Dinosaurier! Jättekonstiga jättestora däggdjur! Gigantiska fossil upphängda i taket!

Men om ni har andra tips på vad jag borde göra på min första New York-resa kan ni väl säga till. (OBS, det behöver alltså kunna konkurrera med dinosaurer. d.i.n.o.s.a.u.r.i.e.r. Jag är uppriktigt intresserad, för att formulera mig som Chrissie.)

2 comments:

Robert said...

Äta smarriga nudlar och/eller tofu med tveksam service

Här!

Terry said...

OOOH, nudlar! mycket bra tips, tack! Det åker direkt upp på listan. Under dinosaurierna.