Tuesday, December 1, 2009

Brevnoveller - premiär!

Snart händer det.
Snart är det premiär för vad som mycket möjligt kan vara världens bästa projekt, och som jag har det stora privilegiet att få vara med och göra.
Brevnoveller har releasefest den 9 december, och eftersom den här bloggen enbart har formidabla läsare tycker jag att var och en av er ska ta till Högkvarteret då. Det kommer nämligen med största sannolikhet att bli fantastiskt roligt.



Här kan man dessuom (snart) köpa prenumerationer på novellerna. Du vill inte missa dem. De är overkligt bra.

6 comments:

Herral de Santina said...

Julsånger?!
JULSÅNGER?!?!?

Terry said...

Vad pratar du om, Chrissie?

Karin said...

Du är så himla ambitiös och duktig! Jag hjärta dig!

Karin said...

Du är så himla ambitiös och duktig! Jag hjärta dig!

Karin said...

Du är så himla ambitiös och duktig! Jag hjärta dig!

Terry said...

Gulle! Mest har jag ju väldigt ambitiösa och duktiga kompisar, som jag hänger på som en igel tills jag får vara med i deras roliga projekt. Men jag gillar att du hjärtar mig. puss.