Sunday, April 5, 2009

Vår, wtf?

Vafan. Det har tydligen gått och blivit vår, och sen slutat med att vara det, under tiden jag varit in the fjells. Vad är upp med det?

***
In other news.
Resan med heligafamiljen gick chockerande smärtfritt, så ni blir tyvärr utan redogörelser för hur man hanterar en familjekris på 50 kvadrat. I stället tänkte jag nån dag redogöra i förmodligen ganska mångordig detalj, jag har börjat läsa tex Therese Bomans blogg och hon skriver aslångt och med nittio bisatser så jag blev inspirerad, fast mina inlägg kommer inte handla om konst, tyvärr, var var jag någonstans, jo, i detalj om exakt varför man aldrig kan svara på vad man har haft för sig under en vecka i fjällen. Eller alperna. Eller vart man nu åkt skidor någonstans. Det är ett mysterium för många, särskilt de som inte själva åker utför. Det har ju gått en vecka, något borde ha hänt, etc etc. Nej nej. Och snart ska ni få veta varför.

Men först en annan grej. Ok? Ok.

No comments: