Thursday, April 16, 2009

Bad things to you.

Skälet till att man gillar* Black Ascot är såklart att den är som Gossip Girl skulle kunna vara, om inte GG var så upptaget med att suga hur hårt som helst.

***
Andra serier som lider av samma syndrom som Gossip Girl (premissen är helt stört bra, så det är väl egentligen inte orimligt att själva serien inte är lika välgjord, men det är ändå deprimerande) är True Blood. Det är klart att det är svårt att slå den här trailern, liksom, men det gör mig inte mindre sur för att det inte är bättre. Om ni hängde med i negationerna där.


* ja, fortfarande. Jag gillar fiktion.

3 comments:

Amanda said...

Jag hade aldrig läst Black Ascot förut, men språket är ju helt hemskt. Huuuuu! Vem skriver sådär?

Terry said...

Vaa, tycker du? Jag tycker det är hur fint som helst! Jag gillar domedagspretentiösa tonåringar, tydligen. Det är fint!

Amanda said...

Det är Björn Ranelid!