Wednesday, October 29, 2008

We're trash, me and you, eller Johan jag hatar dig så himla mycket för det här.

Jag vet att ni idogt väntar på en fortsättning i vanilj-följetongen, men se det här som en reklampaus.

Jag behöver bara ventilera hur mycket jag hatar det lilla ljushåriga trollet i Idol som gillar porrtidningar och uttrycker sig föraktfullt om sina små punkfans, och som dessutom våldför sig på en av mina tonårs bästa låtar utan att skämmas det allra minsta.

Jämför själva.



vs.




(Jaja, men det går inte att bädda in beautiful ones av nån anledning. Ni får kolla själva här om ni petnoga ska se samma låt.)

En gång i tiden var Brett Andersen i Suede det snyggaste jag visste. Jag hade långtgående planer för hur jag skulle rymma till London, börja knarka och hånga upp honom mot en vägg. Det är kanske inte nåt som jag är sådär värst sugen på längre, men det är ändå inte okej för personer som Johan att förstöra mina tonår på det där viset.

OK. Back to your regularly scheduled vaniljinlägg ikväll.

4 comments:

Amanda said...

Hahaha, det ljushåriga lilla trollet!

Terry said...

Ja! Vi hatar honom. Eller i alla fall det han gör mot snygg-suede.

Terry said...

Ja! Vi hatar honom. Eller i alla fall det han gör mot snygg-suede.

Anonymous said...

Vidare fattar vi inte vad de ske göra med horderna av skrikande småflickor när han kommer i målbrottet. Vilket visst hände typ igår.