Thursday, August 14, 2008

The läge.

Har jag inte hört av mig på länge.
Har vi inte setts trots att jag varit i närheten.
Har de senaste bloggposterna varit kassa och oinformativa.
Tycker du helt enkelt att du börjar få sämre och sämre koll på vem jag är och vad jag gör och vad jag tänker på om dagarna.
Eller undrar du bara vem fan det är som snott ditt bästa domännamn på blogger.

I såna fall är svaret enkelt.
Just nu är det ungefär såhär.




Inte bokstavligt kanske.
Men det är det enda som snurrar i det här huvudet dessa dagar.

6 comments:

Anonymous said...

Hm. Det måste vara en sån där hacker som tagit över domänet. Aldrig skulle Schmerry väl använda ett upplägg som känns så bekant. Hm. Månne har viss inspiration hämtats från säg en viss inbjudan på säg facebook? Hatade vi inte facebook alldeles nyss eller är det bara undertecknad som minns att ämnet facebook kvalificerat sig in på någon form av listplats...?

Terry said...

C/ eh, va?

Anonymous said...

inbjudan till rockin the casbah! spela inte oförstående!

Anonymous said...

oj, vad konstigt det känns med två c!

jag vaknade iaf att din fina sms i natt, och tycker du borde skriva ett långt inlägg om special topics...

här är förresten den utlovade videon med den snygga kvinnan: http://www.youtube.com/watch?v=FG98ijvo0cs

Anonymous said...

bra i alla fall att vi har statat vem som är c # 1 och c # 2

Anonymous said...

hahaha, as if!