Sunday, July 3, 2011

Konsumtionslust.

Jag vet att jag inte fyller år eller ens har namnsdag eller något annat som egentligen rättfärdigar presenter, men kan inte någon ÄNDÅ köpa den här till mig?
Jag vill så himla himla gärna ha den, men det är en mycket dålig månad för omotiverade bokinköp.

 








Kom igen schyrra.

Andra saker jag vill ha:
- en trästege att ha böcker på i mitt vardagsrum (eh nej jag är inte originell alls tydligen. )
- ett hår som inte har tre decimeter kluvna hårtoppar. (vågar ej gå till frisören nu av rädsla för hennes reaktion. Hon är lite känslig.)
- fler böcker som jag inte orkar räkna upp här men inkluderar BANG:s kärringen mot strömmen och Atonement som jag blev påmind om att jag inte har läst av DN häromdagen.
- en jordglob.
- ett par hela vita högklackade skor. VARFÖR är det så himla svårt att komma iväg till skomakaren för? Det är typ det svåraste i hela världen, ungefär. Det enda som är ännu svårare är att lyckas laga såna där hänga-upp-hakar i jackor när det gått sönder. Det tror jag fan aldrig att jag faktiskt lyckats genomföra.

Ok.

No comments: