Tuesday, January 11, 2011

Reality bites.

Jajaja, jag vet att det är jättetråkigt att lyssna på folk som berättar om sina drömmar ("och så var vi på mitt landställe som mina föräldrar hade när jag var liten, fast det var inte riktigt som det ändå, allt var större och istället för sovrummet var där en jacuzzi, och där satt min hamster...". Grundläggande regel för tvångsmässiga drömrekapitulerare: det som verkar ascoolt i din dröm är förmodligen inte alls det återberättat, särskilt för någon som aldrig varit på ditt landställe eller träffat din hamster. Ok.)

Men det här är min blogg och jag gör som jag vill.

De senaste nätterna har jag drömt:
Att min häst var sjuk och bara fick äta muffins.
Att Expressen inte alls skulle övergå till InDesign inom ett par veckor utan först till typ, jul. (Mardröm)
Att Andreas Carlsson excellerade i särskrivningar och obehagliga modefoton på en blogg på Aftonbladet. Nej, justeja.

No comments: