Tuesday, June 5, 2012

Ett pedagogiskt illustrerat inlägg.

Hej lilla bloggi, jag har inte glömt dig.
Här är några saker som hänt sen sist:

1. Karin har sminkat mig som en råsnygging som ska gifta sig. Har möjligen aldrig känt mig så lite som mig i hela mitt liv, men det blev i alla fall tydligt hur duktig hon är på att få folk att bli grymt mycket snyggare än vad de egentligen är. Samt i mitt fall förvandla dem till någon slags stureplansbrud, men det tror jag är optional. Ska du gifta dig eller bara vill bli extra snygg nån gång är det er kvinna.
Hej jag tittar ner för att mörka på hur jag håller på att garva ihjäl mig.

2. Vi har haft releasefest av Brevnovellers senaste publikation signerad ingen mindre än Eric Ericson. Ja, du borde ha varit där. Sen hade vi årsmöte. Det fick mig att känna mig som en vuxen och kompetent människa, något jag verkligen uppskattar.
"Presentation av verkamshetsplan och budget för den kommande prenumerationsperioden". Byråkrati-snacka me harder baby.

3. Jag har gett det här himla heart breaket of mine en tidsbegränsad deadline, eftersom jag är så förbannat trött på att ramla ner i dessa emo-svackor av ensamhetsavgrund och oälskbarhetspanik och eh, ja, ni vet hur det brukar kännas. Återkommer med rapport om hur hjärtat följde deadlinen.

4. Världens finaste segelbåt Esther har åkt i sjön och premiärseglats. Det var exakt så fett som du tänker dig. Ja, du får följa med nästa gång om du frågar snällt och kanske tar med en kaka.
 (Fast just det här är Amandas båt. Den är också mycket seglingsbar, för den som undrar.


Ok, det var typ inte alls det, men resten tar vi en annan gång.
I morgon är det nationaldag, ni vet ju vad vi tycker om det, så vi hör när den är överlevd, yeah?



No comments: