Friday, December 3, 2010

Really hold me tight.

Jag har:
Mandariner. En alldeles tyst lägenhet. Snöflingor stora som fotbollar utanför fönstret. Fyra nya avsnitt att Boardwalk Empire

Det finns:
Planer på att bli full med nyajobbet-folk i kväll, på nyajobbet. En idé om nästa vecka. Oceaner av oplanerad tid denna helg.

Jag kommer:
Nog att klara mig. Trots att Odi just har lämnat mig för Malmö.




Och inte tänker jag träna heller. Sug på den, "du saknar helt en inre magmuskulatur"-bastardtränare.

4 comments:

Amanda said...

Och du har toapapper hemma, har jag läst!

Terry said...

Bara en sån sak!

ODI said...

TOAPAPPPEEEEEEEERSFRENZY!!!

maja said...

hej jättelängesen-vi-hördes-kompis. du, jag gick in på brevnoveller för första gången igår, så himla fint! tänkte köpa ett paket till min syster - vilket rekommenderar du? ett eller två? och sen funkade inte köpknappen - men jag kanske bara får prova igen... hej hej.