Friday, February 21, 2014

ähmenvaFAN.

Ceci n'est pas une sjukdomsblogg,  men jag vill bara meddela att exakt en vecka sedan jag däckade under i #manflufromhell har nu min kille börjat känna sig febrig. Och snuvig.

Februari måste fan börja levvla upp snart, känner jag.
Eller bara ta slut.
Det går också bra.

***

Förresten funderar jag på att göra en sån där en lista per dag-grej under mars månad. Faktum är att jag nog ska göra exakt samma som alla andra gjorde i januari.
Det blir kul, tror jag! Pga älskar listor mer än livet självt, ungefär.
Vi får se hur det går. Vi minns ju alla hur det gick med den senaste listutmaningen. SÅDÄR, kan man säga.
Ahja.
Hej!


***

Inser även när jag läser andra bloggar att denna blogg lider av akut bildbrist.
Kompenserar med en bild på en tulpan, för lite bättre stämning.
Älskar  ljudet tulpaner gör när man sätter dem i en vas och stjälkarna  gnids mot varandra. Ett knarrande läte som låter rent, och vårigt, och hoppfullt.

No comments: