Tuesday, September 29, 2009

Jaja, jag tittar på Idol.

Inte för att vara den som bloggar om Idol, men alltså, två saker.

För det första. Är inte låtarna väldigt såsigt arrade? Som i att de har ett tempo på ungefär hälften av vad orginalversionerna har.
Såsigt:

Beanaise?
Inte såsigt:

På sin höjd en röra, typ mangochutney.

För det andra. Elin Kling, vadihelvete håller du på med. VARFÖR tilläts babyface att ha obehaglig ansiktsbehåring, när han clearly ser ut som en 12-åring?


Du har något slags djur i ansiktet, vännen.

Och en grej till. Kan vi bara få slippa fler "Nu ska jag gå ut och köra järnet", och "Jag ska visa känslor på scenen". Please. Det är idol-kval, och jag får redan utslag av de där formuleringarna.

Ok. Snart över till något helt annat.

2 comments:

Herral de Santina said...

du snackar idol. jag fixerar vid anka.

vad ÄR vi?

Terry said...

Clearly, vi kan nu förvänta oss apokalypsens fyra ryttare och allt det där inom snar framtid.