Thursday, March 6, 2008

smoerebroed, eller dödsstöten för matlagandet i wonderflat

I lördags köpte andra människor middagsmat och lagade middag åt mig. Förutom att det var helt fantastiskt trevligt och smarrigt ledde det också till att jag nu har en helt genial produkt i min kyl.


Jag vill numera egentligen bara det. Möjligen med lite bröd till. Visst, det är kul att ha kvar tomatsoppa som en snällis lagade till mig när jag var sjuk, och spenatgrytan med soltorkade tomater och vitt vin jag gjorde här om dagen var ju god. Men alltså, bröd med havssaltssmör. Det slår ändå lite högre.





Du säger hjärt-och kärlsjukdomar, jag säger kärlek.



Nu vet ni vad ni ska locka med, folks.

3 comments:

Aron said...

Fin montagebild, säger jag.

Anonymous said...

Jag vet! Asgott! Men det stänker lite, har du märkt det?

Terry said...

Aron/ tack tack. Som du märker är jag rätt bra på det här med redigering.

Amanda/ Ja, särskilt som smöret är kallt!